Όροι επιστροφής

Δεν επιστρέφονται Ανοιχτά προϊόντα εκτός εάν έχετε μιλήσει με τον υπεύθυνο επικοινωνίας και υπάρχει άλλος λόγος ,π.χ. προϊόν συσκευασμένο που δεν φαινόταν το πρόβλημα.

ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΒΕΡΝΙΚΙΑ ,ΗΜΙΜΟΝΙΜΑ ,ΜΟΛΥΒΙΑ,ΜΑΣΚΑΡΑ,EYELINER ,ΠΡΟΊΟΝΤΑ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΣΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΠΤΩΣΗ Ή ΣΕ ΔΩΡΑ.

Εάν η επιστροφή οφείλεται σε δικό μας λάθος δεν χρεώνεστε ξανά για την αποστολή των προϊόντων .

Εάν θέλετε απλά επιστροφή θα χρεωθείτε τα μεταφορικά για να το επιστρέψετε.


Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε κάποιο εμπόρευμα που αγοράσατε, στείλτε μας ένα email στο missbeautysale@gmail.com και ενημερώστε μας:

  • Για ποιό λόγο θέλετε γίνει επιστροφή.
  • Ποιος είναι ο κωδικός της παραγγελίας σας.
  • Ποια προϊόντα επιθυμείτε να επιστρέψετε.
  • Τι επιθυμείτε να γίνει.

Παρακαλούμε ενημερώστε μας εγκαίρως .

Επιστροφές, αλλαγές ή αντικαταστάσεις εμπορευμάτων γίνονται δεκτές μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων με υποβολή έγγραφης δήλωσης στο fax (+30) 22240 22311 .
Μπορεί να γίνει ολική ή μερική επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση των εμπορευμάτων της
παραγγελίας μόνο για τους παραπάνω λόγους .

Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς και εάν έγινε με έκπτωση ή σε περίοδο εκπτώσεων.

Προϋπόθεση για επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση είναι τα εμπορεύματα να επιστρέφονται από τον πελάτη στην ίδια ακριβώς άριστη κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα και χωρίς καμία φθορά.

  • Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση – με όλες τις ετικέτες επάνω.
  • Τα εμπορεύματα προς επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από τα πρωτότυπα έγγραφα/παραστατικά που συνόδευαν το εμπόρευμα (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, κάρτα αλλαγής καθώς και τυχόν δώρο προωθητικής ενέργειας) στην περίπτωση ολικής επιστροφής των εμπορευμάτων της παραγγελίας ή φωτοτυπία των συνοδευτικών εγγράφων/παραστατικών στην περίπτωση επιστροφής ποσότητας μικρότερης από αυτής της αγοράς.

 

Δεν θα γίνονται δεκτά επιστρεφόμενα εμπορεύματα που δεν πληρούν τις παραπάνω βασικές προϋποθέσεις,που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων που επιστρέφονται  στην αποθήκη της εταιρείας και την ολοκλήρωση του ποιοτικού ελέγχου, το Customer Service του missbeauty.gr σε εύλογο χρονικό διάστημα ενημερώνει και κατευθύνει τον πελάτη για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί .

Εάν χρειαστείτε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Customer Service του missbeauty.gr μέσω:

  • E-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση missbeautysale@gmail.com
  • Τηλεφωνικά στο (+30) 22240 22311
  • Fax (+30) 2224022311
  • Kινητό & Viber number 6940409250 .

Σας ευχαριστούμε.